fridasomsyr

Födelsedag!

Publicerad 2015-03-18 22:32:07 i Allmänt, Gullungen!, Pysslat och sytt,

Sista timmarna på min födelsedag nu. Har haft en riktig toppendag som började med champagne till frukost och avslutades med middag ute. 
Att jag nu ska klämma in lite skolarbete är bara en parantes... 
Jag har fått jättefina presenter; skor, kokbok, karaff, champagneglas och en spegel som stod längst upp på önskelistan.
Gustav fick också present idag. En alldeles egen Bibbi, och när han fick den frågade han efter Bobbo, så det får nog bli en sån också under helgen...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2015-04-01 13:57:52

Grattis i efterskott! Tror jag skrev på insta, men garderar mej för säkerhets skull. ;)
Här är länken till den där datorväskan jag pratade om. De gör jättemycke fina grejer på den bloggen. :)
http://www.abeautifulmess.com/2015/03/diy-quilted-laptop-sleeve.html

Postat av: may klang

Publicerad 2015-05-17 15:58:01

Ber att få sälla mig till gratulanterna i efterskott,visste inte att Du fyller år den 18 mars. Det är samma dag som Ronnies morfar Edvard fyllde år - lustigt va? (Men har var ju född 1893!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela