fridasomsyr

Stockholmsweekend!

Publicerad 2015-01-18 22:31:38 i Allmänt,

Idag har vi haft en riktigt mysig hemma-dag, leklandet i förmiddags, promenad när Gustav tog middagsluren i vagnen och sen hemma på eftermiddagen.
 
Skönt att få en dag hemma efter vår stockholmsresa! 
Helt fantastiskt roligt har vi haft det! Formex, middag ute på kvällen, jättefint hotell, HOTELLFRUKOST och sen en heldag på stan! Inga måsten, ansvar eller stress. En perfekt liten paus innan nästa kurs i skolan drar igång imorgon.
 
En glimt av Littlephants monter
 
Malin kollar mattor
 
Hos Ernst
 
Med Ernst!
 
 
Lite bubbel på hotellet innan middagen
 
 
Efter middagen körde vi mysbyxemys och lite godis framför tv:n. Galen kväll i Stockholm var det ja... 
 
Avslutade våra fantastiska dagar med Sushi på vägen hem. Tänk att vi kunde få sitta ner hela tågresan och inte springa runt efter ungar i hela tåget. Det var nog ingen annan som njöt så mycket av tågresan som vi två... 
 
Nu är det tillbaka i verkligheten igen. Imorgon drar, som sagt, vårterminen igång med ny klass. Lite spännande. Träffade några av dem förra veckan och  det verkar lovande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela