fridasomsyr

Polarna

Publicerad 2015-01-09 10:47:00 i Allmänt, Gullungen!, hemma hos oss,

Börjar så smått komma in i vardagen igen. Både jag och Simon är tillbaka i skolan och Gustav är på dagis. Till hans stora förtjusning! Igår hann han hämta ytterkläderna flera gånger innan det faktiskt var dags att gå dit... 
 
Vi hade besök  av Svante och Viggo häromdagen, lilla Liv har kommit hem efter julsemestern och igår var KId här och lekte en stund också.
 
 
Tror att Gustav tyckte att det var skönt att hänga med polarna igen!
 
Nu väntar jobbhelg innan sista veckan på höstterminen. Sen drar vårterminen igång på en gång! En liten stockholmsresa ska jag dock klämma in däremellan... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela