fridasomsyr

Sköna maj välkommen!

Publicerad 2015-04-30 20:29:39 i Allmänt, Gullungen!, hemma hos oss,

Men visst har det hunnit bli lite vår redan. 
Här körs Bobby car för fulla muggar och Gustav och Liv har redan hunnit med teparty i trädgården... 
 
 
 
 
 
Valborg firar vi hemma i lugn och ro efter en monsterperiod i skolan. Men nu är den stora inlämningen gjord och nu är det HELG!! Imorgon ska jag och Gustav ha mysdag och lördag o söndag jobbar jag. Sen drar B-uppsatsen igång innan sommar ÄNTLIGEN är här! 
 

Kommentarer

Postat av: may klang

Publicerad 2015-05-17 15:38:35

U N D E R B A R E Gustav,vilka fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela