fridasomsyr

Gustavs önskelista

Publicerad 2015-04-23 18:07:00 i Allmänt,

Gästbloggare: Gustav
 

Dags att snart fylla 2 år! Och i år önskar jag mig bara nyttiga saker! 
 
Sandaler från DinSko i strl. 23
 
Gula gummistövlar, också i storlek 23
 
Den här pyjamasen från Kappahl (98/104)
 
 
En bilbana i trä från BR leksaker
 
Den här superfina sittpuffen Kebnekaise från finelittleday.com
 
En sån här fin bänk som jag kan fika med mina kompisar vid i sommar! Den här är från Ikea och heter Resö
 
Puss o Kram från Gustav! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela