fridasomsyr

"Höstlov"

Publicerad 2014-10-29 20:04:47 i Allmänt,

När andra tar höstlov tar vi en av våra mest intensiva veckor på hela hösten. Plugg, jobb,uppsatsskrivande, möten av alla dess slag och hosta och förkylning på det. 
Men idag tog jag och Gustav en paus från "höstlovet" och drog på riktig höstlovsaktivitet. Mariebergsskogen med Elina, Svante och lille Viggo!
 
 
 
 
 
I likadana overaller och randiga mössor sprang de omkring åt alla håll utom dit vi skulle gå, kul hade de i alla fall. Tråkigast hade nog Viggo som fick spendera eftermiddagen i vagnen... 
 
Och jag kan ju inte hoppa över att berätta att idag sov skurken till 8.33!! Vi var båda vakna innan honom och fick till och med ringa förskolan o säga att vi skulle komma sent... Jättekonstigt! Har inte behövt ställa klockan sen Gustav föddes, men det kanske är dags att börja?... Hoppas kan man ju i alla fall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela