fridasomsyr

hejsan tomten!

Publicerad 2014-11-04 10:41:51 i Allmänt,

Gästbloggare: Gustav
 
Hejsan Tomten! 
 
Nu skriver jag här igen! I år har jag verkligen varit jättesnäll. Mamma o pappa önskar att jag skulle sova lite bättre, men vissa saker rår man ju helt enkelt inte över. Däremot har jag åkt jättemycket tåg och varit jätteduktig, börjat på förskolan och sköter mig jättebra. Jag hjälper till att tömma diskmaskinen och jag kan äta banan själv och sen slänga skalet i sorteringen. Jag kan slänga en hel massa andra saker också... Jag stänger alla dörrar och toalocket och jag äter min mat alldeles själv!
 
Här kommer min önskelista!
 
 
Den här superfina kånken önskar jag mig. Bra att ha till alla saker som ska dras fram och tillbaka från förskolan.
Den finns här!
 
 
Och den här fina postern till mitt rum! 
 
 
 
 
En massa braiga köksredskap som inte är i plast! De finns här! 
 
 
Och grönsaker som inte är i plast. De finns här
 
 
Förkläde och mössa som finns här
 
Tack o bock tomten! Nu är det bara att vänta på julafton!
 
Puss o kram från Gustav!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela