fridasomsyr

1-årsdag!

Publicerad 2014-05-14 08:00:00 i Allmänt, Gullungen!,

Den 14 maj 2013 var en ganska vanlig dag. Vi var mitte uppe i tentaplugg och projektarbeten. På förmiddagen hade vi båda två föreläsningar på universitetet. 
Jag satt där i salen o försökte lyssna på vad läraren sa, men orkade inte riktigt. Höggravid och trött... Hade ett seminarie dagen efter som var obligatoriskt att gå på, så när vi fick en bensträckare så tänkte jag gå hem och försöka satsa på seminariet dagen efter istället. 
 
Jag sa hej då till mina vänner och gick ut genom klassrumsdörren. Hann inte mer än ca tre meter så gick vattnet! Mitt i korridoren! Fick hitta en toalett och sen ringa Simon. Som tur var hade han tagit bilen den dagen och kunde hämta mig. 
 
Vi åkte hem en sväng, men vi hann inte vara hemma så länge innan värkarna satte igång. Och det med tre minuters mellanrum från start...
 
13.30 kom vi till förlossningen och 21.21, efter några intensiva timmar, så kom äntligen Gustav! 
 
 
Och nu har det gått ett helt år! Ett år som har gått galet snabbt! Det mest underbara, underligaste, mest utmattande, omkullvältande, mest fantastiska och roligaste året vi haft! 
 
Han har gått från en liten skrutt till en riktig busunge som springer omkring o härjar! 
 
 
 
Idag blir det litet kalas med tårta och till helgen kör vi lite större kalas med resten av busungarna!
 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2014-05-14 09:05:29

Grattis Gustav!!! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2014-05-14 09:05:29

Grattis Gustav!!! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2014-05-14 09:06:07

Oj dubbelgrattis. Men det är han värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela