fridasomsyr

Söndag

Publicerad 2014-03-09 21:58:56 i Allmänt, Gullungen!,

Idag har jag gjort mitt första jobbpass på en sisådär 10 månader. Superroligt! Och superkonstigt att vara från skrutten hela dagen! Men han och Simon hade också haft en bra dag. Synd att jag missade solen bara, inne i den blå lådan får man hålla tillgodo med lysrör... Blir dock bara ett litet gästspel på jobbet, för börja jobba på riktigt gör jag inte förrän i juni. 

Gustav filosoferar häromdagen. 


Nu blir det natten här på ringgatan! 

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2014-03-09 23:11:38

Kul att du var tillbaka, du förgyllde min arbetsdag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela