fridasomsyr

Instagramutmaning

Publicerad 2014-03-14 19:39:19 i Allmänt,

Fick en utmaning av Sandra på instagram att lägga ut fem vardagsbilder under fem dagar...

I måndags blev jag av med sittplatsen för att de här skulle parkera på bussen. I bredd såklart...
I tisdags blev det lugn morgon framför Nyhetsmorgon för att vakna till efter nattens matningar och vaggningar... Drömmer om en hel natts sömn....
I onsdags testade vi öppna förskolan på Herrhagsskolan. Annars hänger vi mest på de öppna förskolorna i kyrkans regi. Så de flesta dagarna hänger vi i nån kyrka o leker, fikar och går på babyrytmik och sångstunder....
I torsdags blev vardagsbilden tagen från golvet. Det är där vi spenderar den mesta av vår tid. Spenderar man sina dagar med en ca 70 cm lång herre så blir det gärna så.
Idag, fredag, blev det fredagsfika med kära kollegor som kom på besök. Som mammaledig är en fika om dagen nästan obligatorisk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela