fridasomsyr

Studentbal

Publicerad 2014-06-18 08:57:00 i Allmänt,

Förra veckan var vi på studentbal och några dagar senare på studentfirande för fina Evelina som nu är klar med gymnasiet! Som jag var avundsjuk på henne när hon skulle börja på Sundsta och hänga i mina gamla korridorer. Teater förvisso, men bild ligger ju i samma trappuppgång. De tre åren jag hade där med mina kära klass var en så himla bra tid, och jag hoppas och tror att Evelina har haft det lika bra! 
Och lika avundsjuk var jag nu när hon fick ta studenten! Hade gärna gjort om det igen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela