fridasomsyr

Finaste citronerna

Publicerad 2014-06-10 19:50:33 i Allmänt,

Ikväll har vi varit och kollat på Evelinas bal. Eller ja, utanför i alla fall. Får bli några bilder när jag väl fått ihop kamera och dator... 
Nu sover lillskurken och storskurken är och spelar frisbeegolf, jag sitter ute i det fantastiska vädret och njuter av kvällen. Ska snart lägga mig på knä i gräsmattan och bespruta buskarna med såpvatten. Lusattack deluxe ska elimineras!
 
Men just nu sitter jag här i kvällsvärmen med ett glas cola med citron. Riktigt gott, de finaste citronerna har dock Gustav på sig. 
Finaste bodyn från Lindex. Har pyjamasen också... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela