fridasomsyr

En vecka

Publicerad 2014-06-06 23:23:01 i Allmänt, Gullungen!,

Nu har vi varit hemma i Karlstad lite över en vecka. Och det känns som vi precis kom hem. Började med "svenhippa" för Emil och sen har veckan bara rullat på med vaccination för Gustav, förberedelser inför bakluckeloppis på söndag, uppackning, häng med Malin o Liv och nationaldagsfirande. Plus allt annat vardagligt. 

Så nu ska vi väl ändå vara något sånär i fas med allt...

En barncykelsadel har det blivit också. Så Gustav tog premiärturen in till stan idag när vi skulle fira nationaldagen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela