fridasomsyr

Snart 1-åring...

Publicerad 2014-04-21 19:16:06 i Allmänt, Gullungen!,

Gästbloggare: Gustav 
Snart blir jag ett helt år och därför kommer här en liten önskelista...

Fina leksaker från Brio, som till exempel den här giraffen


Lite nya, snygga kläder från Kappahl ( storlek 80)


Mössa och keps från Polarn 
Och ett par röda gummistövlar till mina nya regnkläder! Så att jag kan hoppa i vattenpölarna i sommar! ( storlek 20) polarn o pyret




Och sist med inte minst, en alldeles egen liten Kånken mini i navy


❤️Gustav 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela