fridasomsyr

Soffhäng

Publicerad 2013-11-30 21:15:23 i Allmänt, Gullungen!, hemma hos oss,

Soffhäng framför Nyhetsmorgon...


Och idag körde vi vidare på soffhänget med lite lördagsrepriser och lite rån...

Fick besök av Elina och sötSvante idag också. Men det lyckades vi inte få med på bild. Annars kämpar vi på med tänder och allmänt byggkaos här hemma... Skjutdörren är på plats och nu väntar vi bara på att få färg på väggarna och sen kan alla miljoner saker få komma tillbaka till sin rätta plats igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela