fridasomsyr

Nya dregglisar!

Publicerad 2013-11-12 13:36:33 i Allmänt, Gullungen!, Pysslat och sytt,

Tre nya dregglisar har det blivit idag. Det var mycket dreggel innan, men sen tanden började titta upp förra veckan är det ett konstant vattenfall... 
Så några stuvar jag hade över fick bli dregglisar då vi går igenom ett par stycken varje dag. 

Skrutten tar just nu en tupplur, eller kan man kalla det tupplur när man sover i tre timmar!!! Börjar tro att han är gravid, för så mycket sov jag också på dagarna när jag var det i alla fall... 

Kommentarer

Postat av: Tofva. Rosa Prinsessa

Publicerad 2013-11-13 10:36:04

Å sötplutten då! Skönt att han sover så länge! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela