fridasomsyr

Kompishäng

Publicerad 2013-11-29 09:14:18 i Allmänt, Gullungen!,

Igår blev det en tur till Leklandet på Nöjesfabriken. På hemsidan skriver man "... En babyhörna för de allra minsta. Här kan de som ännu inte fyllt sitt första år tumla runt bland mjuka kuddar och bollar i spännande färger och former"
När vi hittade den lilla hörnan så möttes vi av det här...
Vart kuddarna och bollarna är vet jag inte. Det fanns inte ens grejer kvar i babygymmet...
Det blev en fika istället och liite häng i hörnan. 

Tur att vi hade egna leksaker med oss...
Linslusen verkade dock nöjd ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela