fridasomsyr

ofrivillig frånvaro

Publicerad 2012-06-25 20:16:08 i Allmänt,

Eftersom det görs nån uppdatering just nu på blogg.se så kommer jag inte in i appen. Så nu kan jag inte blogga via mobilen. Och jag som har latat till mig och alltid bloggar via mobilen nu för tiden! 
 
Men jag lever och har det bra. Har firat midsommar i dagarna två och haft semester i dagarna fem. En dag och en kväll kvar nu innan det blir tillbaka till jobbet. Men sen är det bara 16 jobbdagar kvar och sen går jag på riktig semester, då blir det fem veckor istället för fem dagar. 
 
Jaha, så jag återkommer på riktigt när appen funkar som den ska igen...
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela