fridasomsyr

För nästan en vecka sen...

Publicerad 2012-02-24 20:52:46 i Allmänt,

Ja, det är nästan en vecka sen vi var på syfestival i Stockholm, men det har varit rätt så fullt upp den här veckan så bloggen har jag inte riktigt hunnit (orkat) med.
Men... SYFESTIVAL!! Så roligt!
Ja, bussresor är väl aldrigt riktigt roliga, eller bekväma heller, men för att få trampa runt på symässa en hel dag var väl värt det!
EN(!) JÄTTETRÅKIG bild tog jag, mest bara för att. Hade fullt upp med att försöka ta mig fram bland alla textiltanter...
En del riktiga kap gjorde jag. Men dem får ni se en annan dag. Ska bara pyssla lite med dem först...
Ja, den här helgen blir det lite jobb, lite utgång, lite pyssel och sen en riktigt härlig LEDIG måndag!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela