fridasomsyr

Receptet på pastan...

Publicerad 2012-04-01 17:36:17 i Bakat & lagat,

Ja, det var inte så mycket...
Pasta av valfri sort..
1 zuchini
1 rödlök
Kelda ostsås (egentligen skulle det vara keldas parmesan- och skinksås, men jag hittade inte den i affären.)
Salt o peppar
Koka pastan
Skiva zuchinin och rödlöken och stek så att de blir mjuka i lite smör/olja.
När pastan är klar, häll på ostsåsen och låt stå under locket ett litet tag så att såsen också blir varm.
Häll sen i grönsakerna, jag sparade några som jag la längst upp så att det skulle se lite snyggt ut.
Ja, det var nog allt. Tog som sagt ca 15 min att göra...
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela