fridasomsyr

Utan internet i 14 dar försmäktar jag på denna ö!

Publicerad 2011-09-09 19:02:06 i hemma hos oss,

Efter att nu ha väntat på internet så som skulle vara "så lätt att koppla in" så har vi nu ÄNTLIGEN kontakt med omvärlden!!!
Tillbaka på heltid är jag kanske inte riktigt ännu, då min dator vägrar att släppa in det där farliga stora internet, men nu ska det inköpas nån sladdlös grej så att min dator också funkar.
Annars har vi flyttat in. Det är fortfarande väldigt mycket kaos, en halv köksö, inget soffbord, inget matbord, en tv-möbel ska ut och en annan ska in. Men man kan i alla fall gå omkring obehindrat i större delen av vårt nya fina hem.
Bilder kommer snart!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela