fridasomsyr

Några nya saker...

Publicerad 2011-10-17 10:20:13 i hemma hos oss,

En liten uppdatering på vad som har hänt här hemma när internet låg nere...
Vi har byggt ut vår sttringhylla och fått en fin tv-bänk. Supernöjd! Den är inte så djup vilket passade jättebra i tv-hörnan eftersom det inte är så mycket plats kvar där efter att vi lyfte in soffan.
Och så har jag äntligen fått en Hoptimist! Så många gånger som jag har kollat på dem i affären! Tack så mycket Anna, Raddo och Henna!
Hyllan i köket har kommit upp!
Fina inflyttningspresenter i köket.
Och jag har satt upp den SISTA gardinstången!
Och sy-plugg-gäst-pysselrummet har också fått lite nya saker:
Nya hyllor att ha sysaker på.
Och under hyllan har jag satt fast en krok att ha mina saxar på.
Det har kommit blommor i krukorna! Dock fejk eftersom vi har ca en timme sol om dagen i det rummet...
Lavender o en rosa fågel!
Ja, fler uppdateringar följer. Nästa projekt är att få alla lampor på plats, nya skåp och tapet i hallen.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela