fridasomsyr

En liten karamell

Publicerad 2011-10-17 16:29:31 i Allmänt,

Ibland är det riktigt roligt att ha en liten karamell som man kan gå och suga på. En karamell som ingen annan vet om. Men nu har vi haft den för oss själva tillräckligt länge.
Så därför tänkte jag dela med mig av den nu.
Det är nämligen så att i somras bestämde vi oss för att vi ska GIFTA OSS! I augusti tänkte vi slå till!
Nu har vi berättat för våra familjer så nu tyckte jag att det var dags att dela med mig på bloggen också.
bild:google
/Blivande fru Didner

Kommentarer

Postat av: Tofva

Publicerad 2011-10-18 23:04:05

Yeeeeeeeejjjj!!! Hurra för Er och stort grattis!:)

Postat av: och Andreé

Publicerad 2011-11-02 14:19:15

Gud vad kul!! StSå himla roligt. hälsa Simon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela