fridasomsyr

Äntligen!

Publicerad 2011-05-06 18:24:53 i hemma hos oss,

Efter ett par veckors väntan och förväntan så är det nu ÄNTLIGEN klart. Banken är avklarad och nu är det bara att vänta.
Vi har nämligen köpt en lägenhet!
På bottenplan med en liten gräsmatta och egen ytterdörr! Inga fler hissar och trappuppgångar!
Alldeles nybyggd är rackaren också! Så än så länge är det mest en byggarbetsplats. Men då vår lägenhet ska vara visningslägenhet under sommaren så är den näst intill klar!


bild: www.sverigehuset.se

Ja, inflyttning blir det i augusti, så nu börjar arbetet med att bestämma vad vi vill dra med oss och vad som ska slängas/säljas....

På onsdag ska vi iväg och kolla in köket som inte fanns på plats förra gången vi var där. Så då blir det lite bilder.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-06 21:38:28

Hurra ! ! !

Så kul !

Säg till när det vankas flyttkartonger ;)

Postat av: Tofva. BF plus 5!

Publicerad 2011-05-06 21:53:46

Jipppiii!!! Gratttis! Guu vad kul ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela