fridasomsyr

Långhelg

Publicerad 2011-03-22 19:20:16 i Allmänt,

Den här helgen har vi firat i dagarna tre.
I fredags fyllde jag år, då var vi ute med mitt jobb. I lördags hade vi lite tre-rätters här hemma.

Jag körde lite vårtema på dukningen och alla ballonger hade jag fått på fredagen, när jag gick upp på morgonen så låg det ballonger överallt i hela lägenheten!



Vi började med laxsnurror med sparris, avokado och pinjenötter.
Sen blev det smördegsinbakad fläskfilé med rotfrukter i ugn och rödvinssås.
Och sen klämde vi ner en mascarponecheesecake!



I söndags hade vi lite fika med familjen. Så jag knatade upp tidigt och bakade vad som kändes som tusen cupcakes...



En välfylld födelsedagshelg!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela