fridasomsyr

I planering

Publicerad 2011-03-17 08:52:39 i Allmänt,

Just nu sitter jag och planerar för vår tre-rätters som vi ska ha på lördag. Ska snart till jobbet och sen blir det handla.

Ikväll ska jag fixa lite för dukningen som vi ska ha och sen är det bara att vänta antar jag...


En och annan återvinningsgosing blir det också. En som är klar, en som är halvklar och tre som är i planering.
Tänkte att jag skulle försöka mig på min första serie. Tre gosingar med samma tema. Vi får se hur det går...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela