fridasomsyr

Vinnaren...

Publicerad 2011-06-17 22:54:43 i Allmänt,

Idag har jag vunnit en tävling. JAG!

Vi har haft cykeltävling på jobbet i 6 veckor. Varje dag som man cyklar till jobbet så får man skriva upp en liten pinne och sen får man se hur många pinnar det blir.
Och det har varit ett värdigt motstånd ska jag säga! Men idag satt det i alla fall en lapp uppe med mitt namn i stora bokstäver!

Så nu sitter jag och surfar runt lite för att se vad jag ska införskaffa för min fina vinst. Vann nämligen ett presentkort. Kunde ju inte komma lägligare nu när vi snart ska flytta...

Överst på listan står just nu den här fina skålen!

bild: www.ikea.se


Efter en lång och varm dag på jobbet har vi spenderat kvällen hemma, utanför regnar och blåser det. Så vi har tänt ett par ljus, laddat med god mat och haft ett litet Dexter-maraton. Första säsongen är nu officiellt avklarad!


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela