fridasomsyr

helgen

Publicerad 2011-06-20 12:49:33 i Allmänt,

Stadslopp...

Precis på väg in i mål...

... trött men glad...


Lördagkväll. Lite drinkar, nån sorts ceasarsallad, och balkonghäng...
... och sms, låtletande och facebook...


Får ju passa på att njuta av balkongen innan vi flyttar.



I söndags var det invigning på jobbet. Vi har gjort en stor utbyggnad så det var stor fest med midsommar-buffébord, dansare, allsång i kassan och så hade vi våra fina tjejer från jobbet såklart...


Ja, idag blir det en liten sväng till sta´n och sen lite pyssel hemma.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2011-06-20 15:47:27

Härligt att du lyckades fånga mig och Raddo med telefonerna och Linda med datorn, ser ut som att vi var allt annat än sociala ;)

Postat av: sandra

Publicerad 2011-06-21 12:44:43

Sen när bytte Simon namn till Erik??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela