fridasomsyr

Rätt nöjd ändå.

Publicerad 2011-07-23 11:14:27 i Allmänt,

Det blir sen semester för mig i år. Det börjar märkas att jag behöver en nu, irrar runt och vanliga saker som jag gör varje dag glöms bort. Det gör ont i benen....

Hur som, är ändå ganska nöjd med att ha sparat min semester. För hur mycket kan det regna på en sommar egentligen?

Nä, andra veckan i augusti, då kommer det att ordna upp sig. Då kommer det att bli soligt i tre veckor. För jag vill inte flytta i ösregn!


bild från google.

Idag blir det pyssel och fix inne. Eftersom det öser ner ute...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela