fridasomsyr

Nån sorts uppdatering...

Publicerad 2011-07-14 14:59:17 i Allmänt,

Jobbar som en tok, så det händer inte så mycket till bloggmaterial.

Annars dundrar nyheterna in på jobbet. Så mycket fint! Ibland är det farligt nära att det blir dyrt att jobba på IKEA. Inte så mycket bilder än eftersom de inte kommer upp på internet förrän 1 augusti.

Det blir hur som helst ny pläd och några kuddar till soffan i nya lägenheten. Och ett nytt påslakanset till gästsängen.

Nu ska jag fixa klart Saras kanin, fastnade lite när jag skulle välja tyg till kläderna, men nu har jag nog ändå bestämt mig. Det ska bli en liten retro kille. En liten skjorta och hängslen till det.

Annars blir det kycklingpaj och Sommar med Ernst ikväll. Han ska tydligen fixa köket ikväll, så jag sitter redo för lite inspiration till vårt nya fina kök!

jaha, nån sorts uppdatering blev det i alla fall...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela