fridasomsyr

50 lååånga dagar

Publicerad 2011-07-07 05:15:03 i Allmänt,

Häromdagen informerade S mig om att det nu "bara" är 50 dagar tills vi flyttar. BARA?! Jag vill flytta nu!

Vi har fått in ett jättefint påslakanset på jobbet, som jag bara vill bädda med i nya gästsängen nu! Och jag har inhandlat en massa tyg till gardiner och sängöverdrag bl. a. och det är hela 50 lååånga dagar tills jag får börja pyssla med det?
Eller ja, kanske 51 till och med. Det hade ju varit dumt att sätta sig vid symaskinen just på flyttdagen...

Ja, får hålla mig upptagen tills det är dags. Har ett par kaniner som ska göras, dessutom har F precis köpt husvagn så nu blir det nya överdrag till dynor och lite fina gardiner!

Nej, men om jag skulle masa mig iväg till jobbet kanske?...

/Frida

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-07-12 19:52:30

Hej!

Jag har följt en blogg som Josefin Andersson har, såg att hon hade fått en super fin present till sin dotter Alva, en kanin, som du har gjort. Jag fick reda på idag att jag ska bli faster! Mina tankar gick direkt till kaninen du hade gjort, då jag gärna skulle vilja skicka en present till min bror och hans sambo som bor 5 timmar bort. Finns det minsta möjlighet att kunna få köpa en kanin av dig? Skulle göra min dag! Mvh Cecilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela