fridasomsyr

Måndag

Publicerad 2011-08-08 19:53:32 i Allmänt,

Idag har jag hängt en stund med stans skönaste böna, Sandrabus.
Det blev en baugette med chevré och salami. (varje dag tack!)
Och sen köpte busan en tröja.



Och provade fula skor



dock inte den svarta skon i bilden, för den är busans och fin.


Sen skulle busan iväg till Sats och träna, så jag gick hem och åt upp resterna av en kladdkaka!

Och så har vi köpt en jättefin klocka, men den får förevigas på bild en annan dag.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-08-11 09:22:26

Mycket tjusigt måste jag säga. Tröjan värmer gott när man cyklar till jobbet. Sitter med den på nu ;) Ha en fin dag skruttan! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela