fridasomsyr

Måndag snart...

Publicerad 2010-09-12 21:19:52 i Allmänt,

En liten bloggpaus senare...

Simon var hemma för frisbeegolf-SM i helgen. Jag jobbade så tyvärr fick jag inte stå i den råkalla mygginvarderade skogen så länge. Men en liten stund i alla fall.

Annars har jag hängt på jobbet. Idag har vi mest lyft mattor. Massor av dem!

En lampa har jag införskaffat också. Ikea har haft maskros-lampan ett tag nu, men häromdagen kom hennes lillasyster in i sortimentet. Så nu kan vi med normal takhöjd också ha en maskros hemma!!





/Frida

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-09-13 16:49:04

Hej.

Sååå fint blev det, verkligen mysigt.

Tack för en jättekul helg!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela