fridasomsyr

Inte behöver man vara i skogen för att jaga...

Publicerad 2010-10-20 14:21:30 i Allmänt,

Skosnöret i mina favoritskor gick sönder idag. Bråttom som attan hade jag dessutom.

Hur som helst så tog jag med mig snöret till stan och tänkte att jag skulle svänga in på en skoaffär och fixa ett nytt.

Fick gå till SJU ställen innan jag fick gå tillbaka till ställe ett som nu beställer snören till mig. Tydligen finns inte ljusbruna skosnören någonstans. Dessutom var det ingen som hade rätt längd...

Så nu väntar jag på nya snören, visseligen lite mörkare än orginalen, men det är rätt längd i alla fall.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela