fridasomsyr

Sandrabusfirande!

Publicerad 2010-05-16 13:37:31 i Allmänt,

Sandrabusan fyllde år för ett litet tag sen. Så igår gick vi ut allihopa och firade henne!





Magnus o Simon var nöjda...



Det här med potatisgratäng... Bland det godaste jag har ätit...





Och så lite vin till det...

Sen åkte vi till Sandra, sen till våra grannar och till slut hamnade vi hemma hos oss. 

Jättegod mat, synd bara att servicen var sådär. 
Först kom de och började plocka bort tallrikar innan alla hade ätit upp. 
När vi försökte få in notan så fick vi fråga två gånger och vänta i 40 minuter innan jag till slut fick nog och sa till en servitris hur det låg till. 
Hon reagerade med att börja försvara sig och att hon personligen inte hade gjort något fel.
Sen kom det ut nån kypare som verkade vara lite chef över de andra. Inte för att be om ursäkt utan för att ifrågasätta vilka vi hade pratat med... Synd att de har så bra mat att man vill komma tillbaka för den. 
Men sättet som serveringspersonalen betedde sig på var verkligen inte okej!

Alfies var vi på förresten. 

Så... nu har jag gjort mitt som missnöjd kund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela