fridasomsyr

Intensiva dagar

Publicerad 2010-05-31 07:17:07 i Allmänt,

Lördagen spenderade jag på stan med min mamma och systerdotter!





Nöjd Olivia och mamma. När vi satt där blev det strömavbrott i hela stan.

Så jag åkte hem och fixade iordning mig till vår personalfest!

Den resulterade mest i suddiga bilder.
Men Elina är nöjd ändå...


Jag fick döpa en drink. Den fick såklart heta the goat!



På söndagen var vi på 1-årskalas som började som tårtkalas och slutade med pizzakalas...

 

Nu är det dags för en ny jobbvecka!

/Frida

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-05-31 21:46:05

haha, du är bra du frida!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela