fridasomsyr

Mycket att göra.

Publicerad 2010-03-26 08:26:06 i Allmänt,

Hade (nästan) ledig dag igår. Var bara på ett möte på morgonen. Och sen hann jag med alla ärenden som jag skulle. Såna som bara har legat där och tagit upp plats i mitt huvud och i vårt hem också för den delen.

Idag har jag bara några småsaker kvar och sen har jag inget kvar på min lista. Eller jag har säkert 1000 saker kvar men de har jag glömt.

Ägnade några timmar till att lägga upp barnkläder åt min syster på tradera igår också.

OCH jag beställde biljetter till GÖTEBORG i april!!! Det kryper i mig! Vill bara dit!

Ja, nu ska jag uträtta några fler ärenden och sen blir det jobb för hela slanten. 

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela