fridasomsyr

Ny bostad?

Publicerad 2010-06-11 08:47:22 i Allmänt,

Var och kollade på en lägenhet igår.
Men blev inte riktigt kär. Köket var yttepyttigt.

Men jag vill verkligen flytta från vår lägenhet. Eller egentligen inte lägenheten, utan grannarna...
Det funkar inte riktigt att jobba helger och bo i samma hus som dem...

När jag ändå är inne på ämnet:

Till dig som sjöng för alla dina grannar häromdagen:

Det var inte vackert!!



Nu ska jag snart åka till jobbet. Dag 9... Idag behövde jag i alla fall inte gå upp 4.45.

Sen kommer ANNA ikväll. Och stax efter kommer SIMON hem!

Och imorgon åker vi till Dalarna på BRÖLLOP!!!!
Helt sjukt att det är redan imorgon.


Ja, nu väntar jobbet..

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela