fridasomsyr

Midsommarhelgen

Publicerad 2010-06-27 10:45:25 i Allmänt,

Firades hemma hos min mormor och på kvällen åkte vi vidare till Uddeholm där vi njuter av att bo i hus ett par dagar...



Midsommartårta.



Vi var och kollade lite på forsen.



Simon och Angelica kollade temperaturen på älven.



Igår kom Sandra och Kristian förbi och testade lite fyrhjuling.
(Vi hittade inte hjälmarna...)



Efter att vi hade grillat och ätit alldeles för mycket (pratar mest om mig själv nu...) så tog vi ett litet kvällsdopp.

Sen blev det fotboll och efter det somnade jag som en stock!

Idag pysslar jag med att försöka få ur tvätten ur tvättmaskinen. Nånting har hakat upp sig och nu vägrar den släppa ut min tvätt!
Och så ska jag klippa lite gräs.
Annars njuter jag i solen och av att vara ute i skogen!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela