fridasomsyr

På semester

Publicerad 2010-07-29 00:10:49 i Allmänt,

Vi lever! Men är på semester. Har klarat av femtielva små fiskesamhällen på västkusten. Sen blev det Göteborg och införskaffande av nya sandaler och väska. ALLT har gått sönder för mig på den här resan.
Nu har vi spenderat några dagar utanför Falkenberg och ikväll körde vi in innanför Malmös gränser. Så har hänger vi ett par dagar nu.



Nordkoster strax innan min sandal gick sönder.



Lite skraj i Fjällbacka



På bryggorna i Smögen



Fika västkusten-style!



Fortfarande bästa kvällen! Frida och Oskar, god mat, gott vin, en dusch och en oväntat bekväm luftmadrass...

Ja, det kommer väl mer bilder snart..

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela