fridasomsyr

Lite nytt sällskap...

Publicerad 2010-07-10 18:30:04 i Planterat,

Efter den här veckan när jag bara har jobbat, kommit hem fått i mig nåt att äta och sen gått o lagt mig så hade tydligen våra blommor inte överlevt...

Konstigt... gassande sol och inget vatten...

Så det blev en liten tur till plantagen och några nya, mer livfulla vänner fick följa med hem.



Lite nya blommor till balkongen som nu har fått ett litet parasoll över sig eftersom det både blåser och lyser en minst sagt varm sol på dem..



Lite gult till vardagsrummet.

Och så har jag sått ny spenat och persilja. Men eftersom de kom ner i jorden
först igår och idag så ser det inte mer ut för världen än såhär...



Annars har jag inte gjort mycket idag. Börjat läsa en ny bok. Nåt chiclit-historia från Åhlen's reakorg... Mer kräsen är så är jag inte på sommaren.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela