fridasomsyr

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2010-02-09 21:03:42 i Allmänt,

Tillbaka på jobbet. Känns riktigt bra.
Har inte varit där på sex dar nu och det känns som om jag har varit borta en evighet.

Men vi har ju bara varit borta några dagar...


Tofva och jag på Bishop Arms.


Fryser i Sundborn.


Kamp i hoppbacken...


Kalas med schlager-tema!


Nej, frida gick inte som Sara Lövgren...



Eftersom temat var lite sent påkommet så hann jag inte packa några schlagerkläder... Så jag tog min nya turkosa tröja med flajsiga armar (bra med carola-fläkten) den är öppen på sidorna. Så utan kläder under så gick jag som naken-chock.
Simon ser mer ut som nåt från Eurovision...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela