fridasomsyr

Nåt positivt

Publicerad 2010-02-03 16:31:43 i Allmänt,

En sak som är bra med att vara sjuk och tvingas ligga stilla är att man har tid att filura på en massa saker.

Jag vill till exempel göra om i sovrummet. Och nu vet jag precis hur jag vill ha det! Tur att jag har en bärbar dator där man kan ligga nerbäddad och ändå hitta en massa inspiration!
Nu ska jag bara övertala sambon när han kommer hem...

Och en hel del ideér till jobbet har jag också. Nu vill jag bara bli frisk!!!

/Frida

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-04 14:01:10

Åh här ligger jag och är sjuk och filosoferar i min soffa.. funderar på att måla en tavla! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela