fridasomsyr

Klart!

Publicerad 2010-02-20 11:30:54 i Pysslat och sytt,

Nu har jag målat klart i sovrummet! En helg med bara måla, jobba och sova blev det. Och nu är det klart.
Ok, jag har ett yttepyttehörn bakom dörren som ska ha en andra strykning. Men det ignorerar vi just nu...

Före:






En hemsk "terrakotta-färg" som inte gick att matcha med någonting.

Efter:

Den nya färgen ser väldigt grå ut på bilderna, den är mer lila i verkligheten.







Fåtöljen ska nog få ett nytt överdrag framöver.

Och så håller jag på att filura med en tavla som vi ska hänga upp i hörnet.



Ja, och så har vi snöstorm också. Började igår natt och ska tydligen fortsätta hela helgen.
Så det ser ut som jag är fast här hemma.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-02-20 18:23:05

Fiiiint med Jorun löv också! Jag älskar ju grått så för min del ser det bra ut med den jätte grå väggen :P

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-04-07 14:34:32

Hej!



Den grålila färgen är jättefin! Vad heter den? Jag letar efter något liknande.



Mvh Kattis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela