fridasomsyr

Ätardag?

Publicerad 2010-02-24 08:29:23 i Allmänt,


IDAG: Bortbjudna på middag
IMORGON: Avdelningsmöte-fika + Kebabtallrik
FREDAG: Fredagsmys.
LÖRDAG: Ensam hemma framför melodifestivalen...
SÖNDAG: Trött efter jobbhelg= nåt snabbt o onyttigt...

Hur kan folk ha EN ätardag i veckan?? Mitt liv skulle inte riktigt funka. 
Och med tanke på att jag har kommit fram till att jag har ett svart hål i magen så skulle jag nog inte vara människa efter ett par dagar... 


Nu ska jag snart åka till jobbet. Om mina ögon bara skulle vilja vakna först hade jag varit tacksam!

/Frida

 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-02-24 20:11:55

Jag tar det som att du är imponerad utav oss som klarar att bara äta sött och snask EN dag i veckan... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela