fridasomsyr

Fredag

Publicerad 2010-12-03 22:36:56 i Allmänt,

Riktigt produktiv har jag varit idag. Fått en massa gjort på jobbet. Bara pang! pang! pang! och så var allt fixat. Så skönt att ha en sån dag. På med ett par truckskor och bara köra. Flytta, klättra i stegar och dra pall.
Se resultat på en gång. Sånt gillas.
Så nu ska jag snart sova för i helgen blir det jobb 6-16...



Jag ska i alla fall inte gå och lägga mig och sova med huvudet i en matskål som vissa andra verkar tycka om...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela