fridasomsyr

Jul i augusti

Publicerad 2010-08-25 09:49:26 i Allmänt,

Igår var jag på middag med finaste textiltjejerna. Riktigt trevligt.
Vi började prata om julen. Det var väldigt blandade åsikter om den högtiden.

Mina favoriter med julen är när syskonbarnen öppnar sina klappar och min syster gråter. Börjar bli tradition... =)
Och favorit nummer två är när man på juldagen får sätta sig i bilen/bussen och åka hem. Se jultv, dega i soffan och äta rester.

Men det allra bästa är INNAN julen. Först första advent när man får fixa fint i fönstren och sen när man får börja klura på julklapparna. Men man får börja tidigt så att man har tid.

Idag är jag ledig, men ska på shoppingtur på jobbet. Ska sy ett kuddfodral av ett annat kuddfodral. Vi får se hur det går...

/Frida

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-08-25 09:59:50

Godmorgon! Allt bra idag? :)

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Publicerad 2010-08-25 10:03:16

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela