fridasomsyr

Inlägget som inte blev.

Publicerad 2010-04-13 22:21:06 i Allmänt,

Hade tänkt göra ett jättefint inlägg med bilder från vår fina cykeltur igår.
Men eftersom bilderna råkade tas utan minneskort i kameran så ligger de nu direkt i kameran och sladden som man måste ha då är spårlöst försvunnen...
Okej, jag orkar inte leta...

Hur som helst kan jag berätta att vi beställde en soffa igår.
Sjuk leveranstid bara... 8 veckor! De flesta ställen har tydligen det. Men ändå, 8 veckor! Odlar de nte bomullen till tyget förrän efter beställningen?

Ja, ja... sju veckor och sex dagar kvar...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela