fridasomsyr

tisdag.

Publicerad 2009-09-22 09:34:10 i Allmänt,



Idag är det så här fint väder! Tur för mig att jag har en sitta-inne-dag. Det ska komma hit några gubbar idag och sätta in nån internetsladd som vi inte vill ha. Först har de hållt på att borra i trapphuset från kl. 7 varje dag i två veckor. Och nu ska de alltså in i lägenheten. Nån gång mellan 7 och 16...

Så alltså är jag fånge i mitt eget hem eftersom jag inte vill att hunden ska vara ensam hemma när de kommer hit.

Annars kan jag inte få nog av vår utsikt...



Ja, nu har jag samlat ihop bitarna av mig själv sen förra veckan. Så nu hoppas jag att jag kan hålla mig samlad i alla fall ett litet tag till.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela