fridasomsyr

Skaoui

Publicerad 2009-09-29 09:16:02 i Allmänt,

Idag ska jag ta bussen och åka och hälsa på syster och systerbarnen! Det var så länge sen jag såg dem! Men nu så!

Sen ska jag åka vidare till Skaoui där jag bara ska njuta av att det är tyst och att det finns en skog!



En bild från förra gången vi var där.

OCH igår fick jag ett vikariat på HELTID på textilavdelningen på jobbet!
Jag är mest pepp på att jag får ett schema och vet när jag ska jobba, inte bara imorgon utan om 2 veckor...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela